problem z odczytem pendrive

Autor: Marek <mkrak1973_at_o2.pl>
Data: Mon 28 May 2007 - 22:12:05 MET DST

witam
mam problem z pendrivem. mogę zapisywać dane, ale nie mogę ich odczytać.
problem nie lezy po stronie pendrive, tylko komputera (sprawdzalem na kilku
urządzeniach, wszystkie pracują bez problemu z drugim komputerem). dane mogę
zapisac, ale w żaden sposób ich odczytać. gdzie może być problem ?
płyta główna Epox 8rda+ (nforce2) procesor Athlon XP2000+ 1 gb ramu.
wszystkie drivery i sterowniki zainstalowane, brak konfliktów sprzętowych.
system xp + sp2.
proszę o pomoc.
Marek