Walnięty procek ?

Autor: Brodi <madmax81_at_ilikespamersinteria.pl>
Data: Mon 28 May 2007 - 20:36:27 MET DST

Witam

kumpel mi podrzucił kompa , P4 2.4 na s478 , 256 ddr, dzwięk creative na
pci. objawy na początku były takie że często winda padała, a póżniej
wogóle przestał się włączać.

Zobaczyłem spuchnięte kondensatory więc wymieniłem płytę na inną, przy
okazji wymieniłem tasiemki ATA na nowe.
Teraz wogóle nie da się zainstalować windy XP SP2, błąd STOP 000024 ,
ntfs.sys
Niby proste dysk padnięty ? nic bardziej mylnego , na 5 innych sprawnych
dyskach jest to samo, ramy są ok memtest przechodzi 8 godzin bez błedów,
napęd 100 % sprawny bo z niego instaluje winde na innym kompie bez
problemu, za płytę główną ręczę tak na 99% bo wcześniej chodziła bez
problemów z cel2.4 ale coś się mogło zepsuć. I tak w tej chwili nie mam
innej na wymiane :/

Jeszcze powalcze z jakimś linuxem.

I pytanie z tematu , czy to może być walnięty procek ?