Re: Słuchawki z mikrofonem Manta - MM20 Communication Headset

Autor: Filozof71 <filozof71NO_at_SPAMinteria.pl>
Data: Mon 28 May 2007 - 17:59:33 MET DST

Użytkownik "Corvus5" <corvus@elsatwytnijmnie.net.pl> napisał w wiadomości
news:f3ekmb$vnu$1@kushnir.sileman...

> Nikt nie potrafi podać w czym jest dobra.

Jest dobra w marketingu i minimalizacji kosztów produkcji. Czyli innymi
słowy produkuje i potrfi sprzedać zadziwiająco tanie buble. Woziłem się
przez dwa miesiące z zakupionym przez Allegro (z oficjalnych kanałów Manta
Polska) odtwarzaczem Emperor. Zza kulisów dowiedziałem się, że z tych
odtwarzaczy spora część trafia do naprawy zaraz po pierwszym zakupie, jest
naprawiana i z powrotem wprowadzana na rynek. Dlatego tak ważne jest aby
niesprawny towar oddać w oryginalnym opakowaniu. Słuchawki miałem jakieś
tańsze i rozwaliły mi się po trzech tygodniach. W tej chwili mam Emperora
własnie dlatego że czyta duzo formatów, gwaranca jest 2 lata więc nie ma
dobrej alternatywy dla Emperorów, ale inne produkty to raczej tanie buble
podobnie jak Trust.

pozdr Filozof71