Re: Zawieszanie sie kompa

Autor: sTav <marmro9_at_beztego.o2.pl>
Data: Mon 28 May 2007 - 17:47:52 MET DST

W artykule news:1180355183.624438.83920@m36g2000hse.googlegroups.com,
niejaki(a): Użytkownik z adresu <Balcerzak.M@gmail.com> napisał(a):

> [...]

Skąd pewność że się zawiesza?
Jesli padł duzy obszar dysku, to skanowanie (na obecność bad sectors) może
trwać wiele godzin a nawet dni (przy b. dużych dyskach).

> Sorry jeżeli jest to takie częste ale przejrzałem grupę i nic
> konkretnego nie znalazłem :)
> Ad3. zmian sprzętowych nie było w ostatnim czasie
> AD2 i Ad1 na jakiej zasadzie mam to posprawdzać (jakieś napięcie czy
> jak)

Najpierw uzbrój sie w cierpliwość.
Jeśli komp "zawiesza się" tylko przy skanowaniu *tego* dysku, to
najprawdopodobniej padł dysk.

--
M.
://marmro.homeip.net/