Re: ktora karte graficzna wybrac? (GF 8800 GTS)

Autor: Artur <zhan_at_op.pl>
Data: Sun 27 May 2007 - 20:50:02 MET DST

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:27052007.3574660D@budzik61.poznan.pl...

> tylko gry jakos tak 2 razy drozsze...
> No i głownie nie oznacza "tylko"...

dokladnie... to, ze chce komfortowo pograc to nie znaczy, ze robie to tak
czesto zeby interesowac sie konsolami

> Niemniej ja tez bym sie zastanowił czy nie lepiej kupic karte za polowe
> tej kwoty bo i tak wszystko bedzie na niej chodziło, a za 2 lata kupic
> znowu kolejna, juz pewnie 2 x lepsza niz ten 8800.

samo chodzenie mi nie wystarcza ;) gry chodza mi i teraz na moim r9700pro...
komputer modernizuje gruntownie co 3-4 lata i staram sie wybierac taka
konfiguracje, ktora mi zapewni stosunkowo komfortowe korzystanie z kompa
przez ten okres... obawiam sie, ze karta za 500 zl nie utrzyma sie tyle
czasu chocby ze wzgledu na brak dx10... a biorac pod uwage przebiegi moich
kompow 500 zl wiecej za karte nie jest chyba zbytnia fanaberia ;)