Czy do obudowy dysku 2,5 cala podłączać dodatkowe zasilanie?

Autor: piotrek <aa_at_aa.pl>
Data: Mon 28 May 2007 - 08:31:49 MET DST

Witam

Zakupiłem obudowę do syku 2,5 cala, w komplecie były dwa kable, jeden
sygnałowy do przesyłu danych i drugi, który podłączany do usb komputera z
drugiej strony ma wyjście samego zasilania 5V, w instrukcji jest napisane,
że ten drugi kabel należy podłączyć tylk owtedy gdy dysk pobiera prąd
powyżej 0,5A, mój dysk pobiera dwa razy tyle, czyli teoretycznie powinienm
podłaczyć ten drugi kabel, ale jak go nie podłącze to dysk także działa, nie
widze żadnej różnicy niezależnie ile kabli jest podłączonych. Czy ktoś może
mi coś doradzić?

pozdrawiam