Re: upgrade komputera

Autor: Dominik <domik_at_[bubel>
Data: Sun 27 May 2007 - 19:26:44 MET DST

Użytkownik "Marcin Kocur" <marcinkocur@gmail.com.wytnij> napisał

> Mimo wszystko wymieniłbym obudowę na taką, która pozwala na sensowne
> zamontowanie chłodzenia na dysk. No ale jak tam chcesz. Zakładam też,
> że teraźniejsza obudowa nie jest wysokich lotów i brzęczy.

obudowa Codegen sprzed 3 lat :) O dziwo (?) nie brzęczy. Miejsca w niej
sporo.

> Z 6 minut. Tylko upewnij się, że na pewno nie musisz zmienić zasilacza.
> RAM masz w tej chwili na taktowaniu 333MHz (DDR). Więc musiałbyś
> wymienić całość na 400MHZ. Zresztą powiedz mi, gdzie można 1GB dostać
> za 100zł ;). Pozostaje kwestia dokładania giga ramu do kompa, gdzie już
> jeden giga jest. Moim zdaniem bez sensu.

Jeżeli sprzedam dwie obecne kości i kupię 2GB (4x512 lub 2x1024) to suma
uzyskana ze sprzedaży starych + 100 zł powinna wystarczyć na 2 GB a jeśli
się mylę to dołożę więcej. Zorientowałem się już że płytę i procek o których
wpsominałęm, mogę kupić taniej - za około 420-450 zł.

> No chyba że tutaj Ci tego RAM-u brakuje.

właśnie

> Może weź zobacz, czy obecny RAM podkręci się do cl 2. Wtedy miałoby sens
> dokupienie kolejnego na 400MHz, którego bezproblemowo też podkręciłbyś
> dzięki mniejszemu taktowaniu.

obecny działa na CL2
producent to Infineon

Dominik