Re: JAKI LAPTOP ???

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sun 27 May 2007 - 16:11:19 MET DST

> Juz za kilka tygodni bedzie, Sony Polska to kmioty, ale już wysyłaja
> swoich
> serwisantów na kursy z naprawiania Vaio.

hmmm jakos sony polska milczy na ten temat, a beda to wogole sprzedawac??
bo rok temu to im wogole na infolini nie wolno bylo mowic o czyms takim jak
vaio:)

> Acer tez nie ma serwisu w Polsce a jednak jest kupowany...

bo konkuruje cena, tylko i wylacznie cena bo jakosc jest fatalna:)
w kategori tanich notebookow maja sie niezle bo wiekszosc ludzi sugeruje sie
cena a nie opiniami innych czy jakoscia sprzetu jaki kupuje.

> Zreszta Sony Vaio rzadko sie psuje.

mialem do czynienia z 3 sztukami, padly 2 :)
o reszcze nic nie wiadomo bo tego niema na rynku w polsce wiec uzytkownikow
jest niewielu.
ja bym nie ryzykowal.
tu masz kolejnego zachwyconego uzytkownika ktory jeszcze w tym miesiacu
napisal o sony po tym jak go polecales:)
"Dokładnie. Właśnie szukam matrycy do Sony Vaio TX750 i niestety muszę
ściągać coś na własną rękę z USA, bo oficjalny support Sony w Polsce
odmówił mi jakiejkolwiek pomocy. Nigdy więcej Sony."

--
pzdr
piotrek