Re: e4400 wymaga 800tek do krecenia ?

Autor: Player <player_at_noname.pl>
Data: Sun 27 May 2007 - 13:05:29 MET DST

> I to jest wlasnie wylozenie tematu :)
>
> w takim razie jakie znaczenie maja timingi ?

mam e4400 i pamięci 667, potwierdzam to co napisano wyzej ale:

przy fsb 266 mnozniku 2 pamięci idą na 533 CL4, jak zmienie mnoznik na 2.5
pamieci idą na 667 ale juz CL5, sprawdzałem benchmark pamięci w SISandrze i
wynik jest minimalnie lepszy przy 667

dzisiaj kupił bym pamięci 800 do e4400 bo mnoznik jest wtedy 3x a moja płyta
sie sypie przy mnozniku 2.5

podsumowując: w teorii ktorą przedstawił BarteKK wygląda to wszystko pięknie
i ładnie ale w praktyce zaleznie od płyty i reszty warto mieć zapas zeby
miec mozliwosć manewru przy podkręcaniu

jak kupisz markowe 667 cl4 ktore kręcą się do 800-900 tez nie będzie
problemu