Re: Wybór UPSa

Autor: Kris <mail_at_unavailable.com>
Data: Sun 27 May 2007 - 06:43:41 MET DST

W artykule news:4653e209$1@news.home.net.pl,
niejaki(a): Jacek M z adresu <jacekkropkamalikmalpawp> napisał(a):

> Ja też śledzę ten wątek od początku i myślę o kupnie UPSa mam również
> Tagana (430).
> Prosze o info czy wszystko będzie ok. Jeśli będzie dobrze to poproszę
> też o dane sprzedającego ;) i model (bo niektórzy jak widzę sprzedają
> w różnych konfiguracjach).

No i mam już w końcu nowego UPSa (APC Smart UPS 1000 SUA1000I) ;-)
Wygląda na to, że wszystko jest OK. Po "odcięciu" prądu wszystko chodzi beż
zarzutów ( na konfiguracji sprzętu jak pisałem wcześniej).
Powiedziałbym, że nawet lepiej niż na poprzednim UPS CS przy starej
konfiguracji komputera.
Czas podtrzymania na baterii, jaki wskazuje apcupsd to 53 minuty. I chyba
jest to zgodne z prawdą ponieważ wczoraj trzymałem komputer na prawie
"jałowym biegu" przez 40 minut i wszystko chodziło.
Ponadto można spokojnie odpalić komputer z baterii (z odciętym prądem).
Sprzedający z Allegro to "komis_starogard". Towar dostarczony jak
najbardziej zgodny z opisem. Zdjęcia zamieszczone w aukcji były realne a nie
sciągnięte z internetu więc wszystko się zgadzało z opisem. Wysyłka
nastąpiła następnego dnia od rozmowy telefonicznej a UPS był kolejnego dnia
u mnie w domu.
Wybrałem akurat tego sprzedającego bo miał chyba najkorzystniejszą cenę i
opis na aukcji był rzetelny. Np w innych potrafią podać linka do strony
producenta do sprzętu innego niż sprzedają a to nie wróży najlepiej bo albo
coś kręcą albo nie wiedzą czym handlują.
Tak więc jak na razie jestem zadowolony z zakupu i cieszę się, że dzięki Wam
nie kupiłem kolejnego UPS CS ;-)

Pozdrawiam
Kris