Uszkodzenie dysku?

Autor: soliera <soliera.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 26 May 2007 - 18:15:15 MET DST

Instalowałem Windowsa na laptopie i w pewnym momencie zasilacz się rozłączył
- komputer został wyłączony w trakcie instalacji.
Dziwne jest to, że bateria nie podtrzymała go choćby na kilka sekund.
Po ponownym uruchomieniu komputera, BIOS zgłasza błąd dysku twardego.
Myślałem, że padła tablica partycji. Próbowałem odzyskać partycje i dane z
nich.
Niestety, żaden ze znanych programów diagnostycznych nie może uzyskać dostępu
do dysku.
Dotyczy to również płyty instalacyjnej Windowsa.
Dysk w BIOSie jest widoczny, z poziomu OS'ów już nie (uruchomiłem KNOPPIKSA).

Jest to awaria dysku, czy poważne błędy w jego strukturze?
Istnieje szansa na odzyskanie danych?