Re: panoramiczne LCD i pytania....

Autor: Larus <larus_at_silesianet.pl>
Data: Sat 26 May 2007 - 15:41:53 MET DST

Indywiduum zwane *Jakub Szułakiewicz*, w wiadomości
<f39cuc$je7$1@inews.gazeta.pl> wyprodukowało:

> Któraś z wersji normy TCO określa między innymi kolor obudowy monitora -
> i te z ciemnymi obudowami jej nie spełniają.

A wiesz dlaczego ? Ze względu na ten kontrast i że masy pracują na
białych tłach programów (nota bene wypalając sobie wzrok).

> Przyznaję, że nie znam się na tym, ale wydaje mi się, że mądrzejsi ode
> mnie nad tym myśleli, i że ma to sens.

Pewnie popracuj na czarnym tle i białych ramkach obudowy...

PS. Najbezpieczniejsze są srebrne :)

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus@epf.pl>