Re: klejaca sie plyta glowna

Autor: Jakub Szułakiewicz <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Sat 26 May 2007 - 15:36:55 MET DST

eXec pisze:
> Witam, wlasnie wypakowalem nowiotka p5b-e plus
> co mnie zaintrygowalo to troche lepiaca sie powierzchnia plyty
> (od spodu)
>
> to normalne ?

Przy takiej pogodzie prawdopodobne wydaje mi się, że płyta,
przechowywana gdzieœ w cieple, zawinięta w folię, może się "zaparzyć" -
i lakier pokrywajšcy laminat właœnie tak zmięknie.

Przed montażem zostawiłbym takš płytę na parę godzin na wierzchu, w
przewiewnym miejscu - lakier powinien wyschnšć i ponownie stwardnieć.
Jeżeli tak się nie stanie, zwróciłbym jš dostawcy.

--
Yakhub