Re: Jakby tu obsadzic ten RAM...

Autor: <pdominek_at_mp.pl>
Data: Sat 26 May 2007 - 11:17:42 MET DST

> DDR266 pociagnie Ci FSB133 wiec mozesz spokojnie ustawic i cieszyc
sie takim
> taktowaniem majac jednoczesnie 768MB RAM.

Dzieki za odpowiedz. Mam tylko jedna watpliwosc, bo bardziej zalezy
mi, zeby ten wiekszy ram chodzil szybciej i stabiliniej,
a z tego co sie zorientowalem, jesli ustawi sie fsb pod ram na
synchro, wtedy jest zawsze lepiej, natomiast ten 265 mega
jest starym ramem. Moze faktycznie lepiej jakiegos benchmarka sciagnac
i potestowac. hmm... problem tylko z tym, ze szkoda mi
godziny bo mam dosc napiety dzien i wieczorem juz wyjezdzam. No nic
moze jakos sprobuje to pogodzic.
Dzieki,
Pozdrawiam,
Pitor