konfiguracja kompa

Autor: RobertPL84 <robertpl84_at_gmail.com>
Data: Sat 26 May 2007 - 11:02:45 MET DST

Hejka wszystkim. Kiedys mi tutaj ktos zlozyl komputer, z ktorego korzystam
do dzis i jestem bardzo zadowolony, wiec przychodze tu jeszcze raz - tym
razem komputer sklada sobie moj ojciec. :) Wstepnie wymyslil taka oto
konfiguracje:

1. Procesor Core2 DUO E 6320
2. RAM 1 GB DDR2 667 Mhz (2 x 512)
3. GeForce 7600GS 512 MB
4. Płyta główna Gigabyte GA-P45P-DS3
5. Dysk Samsung 250GB SATA II

Komputer bedzie wykorzystywany w domu do celow dosc roznych - spore bazy
danych w Excelu, grafika w Corel Draw (aczkolwiek nie jakos wybitnie
profesjonalna i skomplikowana), ogladanie filmow DVD, internet no i
sporadczynie gry. Generalnie komputer do wszystkiego czyli do niczego. ;)

Jedna mala uwaga - pomimo, ze ja od roku z pelnym powodzeniem uzywam
procesora AMD, moj ojciec jest niereformowalnym fanem Intela i nic innego
nie wchodzi w gre. :/

Pytania:
1. Czy macie jakies zastrzezenia do poszczegolnych podzespolow badz ich
wspoldzialania?
2. Czy cos trzeba do tego niezbednie dokupic (wiatrak? zasilacz?)?
3. Czy konfiguracja ogolnie jest sensowna?

Pozdrawiam wszystkich
Robert