Re: 3 systemy operacyjne

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 25 May 2007 - 19:42:28 MET DST

"Emil" napisał:

> mam taką sprawę musze miec na laptopie 3 systemy operacyjne
> win95 win98 winxp

Podziel dysk na 4 partycje podstawowe, w tym jedną 8-16 MB na XOSL (to taki
bootmanager), pozostałe wg potrzeb, osobno dla każdego systemu.. W opcjach
bootmanagera ustaw ukrywanie partycji z systemami innymi niż ten, z którego
startujesz.

> mam problem iz na tym laptopie nie mam ani fdd ani cd :(

Dokup przynajmniej napęd CD, albo zmień sprzęt. Poważnie.

JoteR