Re: ocena zestawu - do zrzygania ;)

Autor: tHe mRuWa <mru_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 25 May 2007 - 12:50:08 MET DST

W artykule news:f3600q$mf4$1@nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Marx z adresu <marx@sorry.too.much.spam.write.to.nefsgroup.com>
napisał(a):

> tego nie wiadomo
> a jesli kupisz plyte na p35 to niedlugo wsadzisz Penryna na 0,45
>
> Mozesz jeszcze rozwazyc kupno o 100zl tanszego e2160 czy jeszcze
> tanszego e2140 - po podkreceniu niewiele ustepuja e4300

to mozna tak sobie jeszcze dlugo gdybac...

w tej chwili fakt jest taki ze najtanszy sensowny dwurdzeniowy
zestaw(MB i cpu) na intelu jest o 30%(150zł) drozszy niz zestaw
o podobnej wydajnosci na amd

nie ma co kupowac na "przyszlosc" - przeszlo rok temu kupilem s939 z a64
i zamiarem przesiadki po roku na X2, a teraz skonczylo sie to tak
ze zmienilem platforme na am2, a koszty tej operacji sa takie same
jakbym teraz dokupil x2 na s939 z ta roznica ze mam 2GB ramu:)

--
* Pozdrawiam
* tHe mRuWa