Re: notebooki maxdata

Autor: Piotr J. Podsiadły <ppodsia_at_02.pl>
Data: Fri 25 May 2007 - 12:23:59 MET DST

orgapraw wrote:
> Jakie są o nich opinie, bo nic nie znalazłem.
>
> jh

Ja mam MBook-a X1200, ma juz ze 3 lata.
+ pamieci na zwyklych DDR-ach (333, lub 400)
+ przezyl kilkakrotnie prace po 12 - 20 godzin w tmep otoczenia 45 -
piecdziesiat kilka stopni (caly byl gorący, a metalowe czesci cd-romu
parzyly)
+ topornie wykonany

- przecietny czas pracy na baterii
- ciezki
- obudowa troche sie poscierala

- (z mojej winy) raz zostal zbyt mocno scisniety w torbie i krawdzie
klawiszy zostawily slad na matrycy
- ubogie mozliwosci ustawien w setupie i windowsie dot. oszczedzania energii
Poza tym: przecietna grafika (s3 unichrome), przecietna matryca, serwis
w okresie gwarancyjnym ok. (z doswiadczen z drugim identycznym
egzemplarzem).
A wogole to dziala w zasadzie bezproblemowo.

To chyba tyle
Pozdrawiam
PJP