Nagrywarka o najlepszej korekcji błędów/odczycie CD/DVD

Autor: blackbird <garbage_at_o2.pl>
Data: Fri 25 May 2007 - 10:26:58 MET DST

Witam,

Posiadam nagrywarkę NEC'a 2500A
i jak pewnie część z Was wie,
to bardzo udany model z jednym małym "ale",
mianowicie nagrywanie płyt CD
i odczyt samych płyt CD/DVD stoi na dość dyskusyjnym poziomie.

Wczoraj w ramach testów chciałem sobie zripować
Black Hawk Down, i mało mnie krew nie zalała,
ponieważ NEC nie przetrzymał tej próby i skapitulował
w okolicach 50%.

I teraz prośba do Was:
czy moglibyście mi doradzić nagrywarkę DVD która miałby
najlepszy obecnie odczyt płyt CD/DVD, chodzi mi
przede wszystkim o dobrą korekcję błędów.

Czy jest obecnie na rynku coś wartego uwagi ?

P.S. Na napęd nie chciałbym przeznaczyć
więcej niż 150 zł.

--
www.blackbird.top50.prv.pl