Excel określona ilośc uruchomień

Autor: Świstak <niema_at_takiegoadresu.pl>
Data: Fri 25 May 2007 - 08:29:55 MET DST

Witam, posiadam legalne oprogramowanie zarówno windows xp jak i pakiet
office 2000.
Wczoraj z niewyjaśnionych przyczyn pojawił się problem po uruchomieniu
excela wyskakuje info zostało ci jeszcze x uruchomień programu.
Program pracował 2 lata bez problemu :)

Próbowałem odinastalować i zainstalować cały pakiet excela jeszcze raz ale
nic nie pomaga. a zostały mi jeszcze 3 uruchomienia :)

Proszę o pomoc.