Re: ADAPTER PCI KART PCMCIA- opinie ?

Autor: Damian Daszkiewicz <nie-podam_at_xx.xx>
Data: Thu 24 May 2007 - 16:43:39 MET DST

> Taki adapter bedzie dzialac prawidlowo ale ten twoj szybki internet GSM
> umozliwi raczej tylko na korzystanie z gadu-gadu i newsow nie wiem jak
> masz zamiar podzielic to g-g jeszcze na kilka komputerow, chyba za duzo
> reklam ogladasz zejdz na ziemie.

Wez pod uwage jeszcze fakt, ze "modem GSM" jest w karcie PCMCIA. Karta PCI
do ktorej podlacza sie karte PCMCIA jest w srodku komputera. Jak to bedzie w
kompie, jeszcze przykryte obudowa a obudowa np. na podlodze to moze sie
okazac ze nie bedziesz mial zasiegu. Karty modemy GPRS na PCMCIA sa dobre do
laptopow bo wtedy karta jest na wirzchu i nic jej nie przykrywa.

--
Damian Daszkiewicz
www.daszkiewicz.net * www.SkutecznyPartner.pl