Re: Jaka grafa aby REAR "latał" ?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Thu 24 May 2007 - 14:54:54 MET DST

vector <izohelia@gmail.com> wrote:

> hahahaha ;-) kupiłem Audigy w piątek. Zainstalowałem, posłuchałem i
> wyłączyłem po 15min. Dziś oddałem do hurtowni z komentarzem
> "porażka" ;-) Jak ktoś chce posłuchać szumu, to za te cene można kupić
> bilety nad morze - będzie taniej i przyjemniej ;-)

            Dziwne. Co jak co, ale sluchanie muzyki to jedna z niewielu rzeczy
do ktorych Audigy SE nadaje sie. Tu nie przeszkadza brak DSP, a
przetworniki sa bylo nie bylo niezle, zwlaszcza jak na karte w tej cenie.
Wiekszosc z nas ma sprzet audio o 1-2 klasy gorszy niz to co daje na
wyjsciu Audigy SE, reszta to kwestia ustawien karty. A co do szumu: Audigy
[dowolna wersja] szumi wyraznie mniej niz Live! wiec albo miales uszkodzony
egzemplarz, albo podlaczyles jakies szumiace urzadenie [CD-Audio analog,
mikrofon, wejscie liniowe] i nie wylaczyles go w mikserze.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl