[serwis] Toyota Corolla E12 - lampka wewnętrzna

Autor: PM <pimak_at_gazeta.pl>
Data: Thu 24 May 2007 - 10:09:14 MET DST

WItam.
Otóż rzeczona lampka posiada trzy pozycje ON, OFF i DOOR
ON - wiadomo - świeci ciągle
OFF -nie świeci
DOOR- świeci jak sa otwarte drzwi.
No i jakoś właśnie w tej pozycji DOOR mi nie działa (a jeszcze gorzej - raz
działa raz nie).
Podejrzewam ,że tam jakieś styki nie stykają.
Może by pomogło przepsikanie WD40 ale żeby to zrobic trzeba tę lampkę wyjąć.

czy ktoś wyjmował tę lampkę z podsufitki ?
czy ją się po prostu wyciąga, czy też może ma ukryte zaczepy itp. ?

NIe chciałbym czegoś przez przypadek ułąmać

i jeszcze jedno - przełącznik jest przykręcony śrubą - czy jak ją wykręcę
mając lapkę wetknietą w syfit - NIe rozsypią mi sie jakies części ?
.
Dziękuje i pozdrawiam

Piotrek