Re: Odpalil ktos komputer z czytnika kart na USB ?

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Thu 24 May 2007 - 01:49:21 MET DST

> mam bootujacy obraz *.iso (hiren's boot cd).
> jak przegrac go (zeby byl dalej botujacy) na karte SD ? :)

sposob na stronie hiren'a nie dziala :(,
a ten programik formatujaco + zgrywajacy system na usb
firma hp moze se go wsadzic;
/dlaczego tam nie mozna przegrac plikow bez formata? :(

tak czy siak, zwykly ranish + sys zalatwia sprawe :)

jedyne co mnie ciekawi to podzial dysku usb na partycje;
komus z Was sie udalo?
/np. miec 2 bootujace partycje na karcie SD :)