Re: czy komputer pożera paste?

Autor: wrad <wradWYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Wed 23 May 2007 - 17:28:04 MET DST

> To wcale nie jest normalne. Raz poprawnie założona dobra pasta (nie musi
> byc super-hiper) starcza na kilkuletnia prace bez zadnego zaglądania. Nie
> licze oczywiscie okresowego czyszczenia radiatora - to sie przydaje i nie
> biore pod uwage zabawy z przetaktowaniami.Jednak w zwykłym przypadku
> komputery np na P4 chodza juz kilka lat bez szczegolnej opieki nad pastą.

No własnie, nie bawiłem się w podkręcanie a paste dawałem jakiś miesiac temu,
radiator jest czysty, tzn bez kurzu.
Wcześniej miałem Athlona XP i nawet nie wiedziałem że na procesor daje się
jakieś pasty.
To raczej mój ostani procek ze stajni Intela (no chyba, że te Core 2 wydzielają
mniej ciepła (jakieś 9 W to jednak jest różnica)