Podlaczenie komputera do TV przez S-Video

Autor: Wooyek <wooyek_at_[nielubispamu>
Data: Wed 23 May 2007 - 15:58:50 MET DST

Witam! Mam problem ze skutecznym podlaczeniem komputera (karta GF7600GS) do
telewizora (Thomson, CRT).

Zarowno karta, jak i TV maja gniazda S-Video i w taki tez kabel sie
zaopatrzylem. Po wstepnym podlaczeniu generalnie dziala (jest obraz), ale sa
nastepujace problemy:

- obraz nie jest poprawnie pomniejszany do rozdzielczosci TV - musze
zredukowac rozdzielczosc z 1280x1024 do 1024x768, zeby pulpit "pasowal" do
ekranu telewizora;

- filmy (DVD/DivX) widoczne na monitorze nie sa przekazywane do telewizora -
okienko PowerDVD (czy tez WMP) jest po prostu czarne.

Laik ze mnie, wiec nie bardzo wiem, jak sobie z tym poradzic... Z gory wiec
dziekuje za pomoc i pozdrawiam!