Re: pecet domowy kontra profesjonalny

Autor: Rafal Franczak <franek_at_usun_to.kolorowe.krakow.pl>
Data: Wed 23 May 2007 - 13:03:19 MET DST

Piotrek napisał(a):

> itd itp.
> oczywiscie zalozenia takie ogolne ale do pewnego momentu mysle ze moze
> sie bardziej oplacac zlozyc dwa skladaki niz jeden markowy serwer.
> problem tylko z licencjami jesli mialy by to byc dwa serwery dzialajace
> nonstop w trybie master slave to chyba trzeba by miec po dwie licencje
> na caly soft:)
> a wtedy sie to nie bedzie oplacac:)

Nie zapytałem na początku jak ten "serwer" ma pracować?
7/24/365 czy może pn-pt 9-17 ?

Dlaczego startować z master/slave? Zakładam, że taki pozom niezawodności
nie był planowany. Myślałem o robieniu zrzutów bazy na ten drugi
komputer i posiadaniu tom softu "w gotowości".

W przypadku awarii lub robienia zmian na podstawowym serwerze pierwszy
wyłączasz a uruchamiasz 2-gi serwer. Przerwa będzie, alie nie taka jak
przy odtwarzaniu całego serwera.

Rafał