Re: Instalacja, montaż karty graficznej

Autor: Bylski <bylski_at_nospam.buziaczek.pl>
Data: Wed 23 May 2007 - 11:12:43 MET DST

Użytkownik "R." <slayer38NOSPAM@NOSPAMvp.NOSPAMpl> napisał w wiadomości
news:f31020$2k$1@nemesis.news.tpi.pl...

> wyłącz kompa,
> odłącz zasilanie,
> odkręc sciankę obudowy,
> dotknij kaloryfera,

Tak dla niewtajemniczinych - "dotknij kaloryfera" oznacza - "pozbądź się
ładunków statycznych z siebie". Ja np. w domu mam kaloryfer podłączony
rurkami plastikowymi i jego dotykanie wiewiele da. lepiej np. działa
framuga. Ogólnie chodzi o to, żeby "nie strzelać", tak, jak zaraz po zdjęciu
swetra przez głowę. ;)
No i jeszcze ogólnie odradzam dotykania paluchami wszelkich modułów pamięci
(czasami w sklepie się to nawet widzi, a potem pamięci mają błędy). Jak już
trzeba, to tylko za krawędzie płytki drukowanej.

Pozdr

Bylski