Re: Sens zmiany.

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.nefsgroup.com>
Data: Wed 23 May 2007 - 08:33:44 MET DST

Maciej Browarczyk pisze:

> Obecnie z pewnych powodow w tym zestawie mam Rive Vante ;) i nie moge
> grac nawet za bardzo w diablo2, chcialem kupic jakas karte na AGP ale to
> nieoplacalne i myslalem o AM2...

z jednej strony koledzy maja racje, z drugiej to za chwile za ten
komputer nie dostaniesz wiecej jak 100zl
Jesli zamierzasz kupic lepsza k. graficzna to teraz jest niezly moment -
ludzie zaczeli wymieniac grafiki na DX10 (mimo ze na razie nic to nie
daje) i ceny kart spadly. Ceny kart na AGP sa wyzsze i tak juz zostanie
Marx