Re: Problem z drukowaniem........

Autor: Zjak <zj.47_at_op.pl>
Data: Wed 23 May 2007 - 07:53:54 MET DST

> Obawiam się że już z tym tuszem nie powalczysz - moze sie gdzies
> zapowietrzył czy cos i jak sie tak przyblokuje, to już czary-mary nie
> działają :(
> W zasadzie pozostaje ci zakup nastepnego - zeby bylo taniej to jakiegos
> zamiennika i potem dalej można je napełniać.
> Mogłeś jeszcze za dużo tego tuszu nalać - tusz oryginalny ma chyba 5ml
> wiec jak wlałeś za dużo, to też mu się mogło popitolić...
>
> --
> tusze, tonery, folie do faksów
> http://www.fajnysklep.pl

  Dziękuję za podpowiedź.
  Ktoś mi też podpowiedział, że z chwilą gdy zacznie drukować drugą połowę strony
  w białe linie to należy zakończyć drukowanie i od razu uzupełnić tusz aby nie
  próbować dalej ciągnąć na przerywanych liniach bo coś może się zapiec i wtedy
  kartridż będzie do wyrzucenia.
  Kupiłem na Allegro nowy kartridż napełniony, tylko czekam jak mi przyślą.

  Pozdr.