Re: Sens zmiany.

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Tue 22 May 2007 - 21:38:59 MET DST

Osobnik posiadający mail maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Hej.
> Od jakiegos czasu nosze sie z zamiarem zmiany platformy.

przy twojej konfiguracji powody zmiany mogłyby byc tylko takie:
- bedziesz potrzebował z jakis wzgledów duz ramu, np. 2GB - wtedy nie
oplaca sie juz kupowac DDR
- bedziesz chciał kupic karte graficzna - wtedy oczywiscie tylko PCI-E i
ten epox odpada
- pracujesz akurat na jakims nietypowym programie który wymaga procesora
dwurdzeniowego, lub prace w takim programie taka zmiana bardzo by
przyspieszyla, ale takie wypadki to pewnie za jakis czas...

> ps. Za ile *orientacyjnie i w miare obiektywnie* pogonie tego Bartona z
> odblokowanym mnoznikiem, epoxa 8rda+ i 768Mb ramu (512 + 256)?

jest taka fajna strona: www.allegro.pl - tam poszukaj :))

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,
że ktoś wbrew woli próbował będzie mnie leczyć