Re: Listwa zasilająca

Autor: Michał Podsiadlik <michal_at_gov.one.pl>
Data: Tue 22 May 2007 - 21:07:46 MET DST

Dnia 22 miesiąca maj roku 2007 o godzinie 12:17+0200 Tomaszek
wypocił(a):

> Na ile listwa zasilajaca podnosi bezpieczeństwo i zmniejsza ryzyko
> spalenia się komputera? Czy to nie jest przypadkiem chwyt marketingowy,
> w końcu korki w domu są, gniazdko uziemione, bezpiecznik w zasilaczu od
> kompa jest.... Co o tym sądzicie?
Jak masz sąsiadów którzy grzebią w instalacji elektrycznej/złą
instalację to przynajmniej pomoże na 400V w gniazdu, tak jak kiedyś
miałem przy jakiejś awarii. Listwa nadawała się po tym do wymiany
(zabezpieczenie się całe spaliło) ale komputer był w całości.

--
Pozdrawiam, widocznie znudzony jak piszę. :)