czy komputer pożera paste?

Autor: wrad <wradWYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Tue 22 May 2007 - 20:14:50 MET DST

Zdziwiła mnie temperatura na moim procku 74 stopni a był włącvzony tylko
foobar2000 i explorator windows bo grzebałem po katalogach.
Zdjąłem radiator z wiatraczkiem (box) z mojego Intel 4 2,8 (na 478) i szok
resztki pasty, a wcześniej na wiatraczku troche tej pasty jakimś cudem się
znalazło.
Używałem pasty Arctic Silver5.
Może źle rozprowadziłem może jaest jakiś czas aby to pozostawić a potem
zakładać radiator nie wiem już (drugi raz mi się tak zdażyło)?
Teraz jak nałożyłem znowu tej pasty to wskazuje 51 st. C.

Dzięki za pomoc