Re: pecet domowy kontra profesjonalny

Autor: Rafal Franczak <franek_at_usun_to.kolorowe.krakow.pl>
Data: Tue 22 May 2007 - 19:38:30 MET DST

Piotrek napisał(a):

> nie zeby sie AMD nie nadawal, ale jeszcze nie tak dawno znalesc serwer
> z AMD na pokladzie nie bylo latwo:)

Jeżeli nie tak dawno to kilka lat to mogę się zgodzić.
Nie chce mi się daleko szukać
http://pl.sun.com/products/servers/entry/index.html

Co prawda są "entry level servers" ale v40z z 4 2-rdzieniowymi AMD i
32GB RAM to już nie jest "domowy pecet".

Zastanawiam się czy za cenę jednego "profesjonalnego" serwera nie kupisz
drugiego i może jakiś standby server?

Rafał