Re: Wymiana matrycy LCD a Notebooku

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Tue 22 May 2007 - 19:30:42 MET DST

Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości
news:f2v5he$d5t$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Znajomy uwalił matryce w notebooku, w specyficzny sposób bo przytrzasnął
> sobie palucha przy zamykaniu. potem okazało się ze są dwa pęknięcia przez
> środek ekranu.

ciekawy sposob uszkodzenia matrycy:)
swoja droga strasznie slaba obudowa.

> Pojechał do serwisu - odmówili mu.

odmowili mu naprawy na gwarancji??
jesli tak to prawidlowo, uszkodzenie mechaniczne z winy uzytkownika nie
podlega gwarancji.

> Jak odnaleźć właściwa matrycę? Tu jest WXGA, i pytanie skąd taka
> "wytrzasnąć". Allegro? poprzeglądałem powierzchownie - mało kto sprzedaje
> matryce. Więc skąd?

sprzedaje serwis napewno, mozna u nich kupic i samemu wymienic. albo dac im
niech wymienia, zaplacisz ekstra za wymiane(100-200 zł). jak nie to moze na
stronie producenta sa PDFy z manualami(IBM Lenovo ma takie cos). rozbierasz,
sprawdzasz numery na matrycy i szukasz takiego samego.

--
pzdr
piotrek