Który monitor LCD

Autor: Shreek <pulikowSP_at_Mpoczta.onet.pl>
Data: Tue 22 May 2007 - 18:29:26 MET DST

Witam

Potrzebuję kupić w tani monitor LCD 17".
Nie oczekuję super parametrów bo od paru lat "jadę" na iiyamie 18,1",
która parametry ma tragicznie kiepskie (w porównaniu ze współczesnymi
wynalazkami) jednak nie mam zamiaru na razie jej zmieniać.

Przeglądając oferty na allegro (blisko mnie) mam dylemat wyboru.
Czy lepiej kupić jakiegoś tańszego LG np L1715S od prywatnej osoby, a
może jakiegoś HP od handlarza (chyba poleasingowe) ale ponoć bez wad
matrycy, a może starszą IIYAMA AS4314UT (też od handlarza).

Pod uwagę biorę TYLKO monitory bez plam, "lini" itp.
Może coś innego byście zaproponowali?

Kwota do wydania to 400zł.

--
M.