Re: [soft] legalność programików w sieci firmowej

Autor: ethanak <sweethanak_at_buziaczek.pl>
Data: Tue 22 May 2007 - 13:42:53 MET DST

Konrad Kosmowski wrote:

> I weź wytłumacz np. sekretarce jak tego używać. :)

Ekhm... klik klik w mc? ;)

A na poważnie: zdaje się że jest jakaś windowsowa wersja, jak znam życie
to pewnie z gujem dorobionym.
> Bo jakiś matoł
> stwierdził, że fajnie będzie zapakować kilka JPGów RARem i posłać
> mailem tylko nie zauważył, że aktualnie używanie kompresji to często
> więcej zachodu niż oszczędności transferu

Facet wysyła kilka rarów, w każdym z nich kilka jpegów z konkretnej
serii. Nie po to pakuje aby oszczędzić na transferze, ale po to aby
wysłać kilka kompletów i nie tłumaczyć sekretarce że 00001.jpg,
00007.jpg i 00013.jpg to zdjęcia szefa na konferencji w Pcimiu, a
00002.jpg i 00004.jpg to zdjęcia hali fabrycznej.

Poza tym ja akurat nigdy nic rarem nie pakuję, jeśli czegoś używam to
tara albo zipa.

A w ogóle spadamy stąd bo to całkowicie NTG i zaraz nas wyciepią :)

EOT

ethanak

--
mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');