Re: wymiana dysku z 1,6GB na większy 4-10GB, na co zwrócić uwagę

Autor: Mariusz <mariusz610_at_wp.pl>
Data: Tue 22 May 2007 - 11:38:40 MET DST

Naliczyłem jeszcze że we wsuwce taśmy do starego dysku jest 39 otworów i
miejsce na jeszcze 1 ale to tylko po to aby nie podpiąć taśmy. Myślę więc że
powinienem kupić dysk o 40 pinach i interfejsie IDE, obecnie wyświetla mi że
jest: Fast ATA-2. Mam nadzieję że będzie wszystko pasować.

Mam jeszcze pytanko czy po wymianie dysku trzeba jeszcze coś zmieniać w
biosie czy odraz można będzie przystąpić do instalacji windowsa?