Re: PC - GPU - zasilanie - problem

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Mon 21 May 2007 - 21:23:57 MET DST

Osobnik posiadający mail leszek60.wytnij@neostrada.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> To na pewno 9800 Pro? Tam powinien być duży molex,który raczej się nie
> upala. Przy R9800 SE był mały (ten z flopa) i ten się przypalał
> regularnie (szczególnie po zmodowaniu karty do Pro). W każdym razie
> nic nie bój. Zbieg okoliczności. Wyczyść/wymień styki na karcie i
> wymień molexa.

kurcze, to niezłe jaja. Molex jest mały (tak gdzies polowa molexa
dyskowego).
Sadziłem ze karta to R9800Pro bo jako taka ja kupiłem uzywana na allegro i
tak mi sie przedstawiła w kompie i we wszelkich programach
diagnostrycznych. Jak sprawdzic, czy to nie jest zmodowany SE (wystarczy,
jak wrzuce zdjecie)??? Czy jezeli okaze sie ze to jest SE to moge, jako
towar niezgodny z umowa oddac te karte sprzedawcy (pewnie miałem na to
tylko rok czasu, a zakup był pewnie w lutym 2006)
To tak pobocznie a jako głowny temat:

styki przeczysciłem od razu.
karta z jednym dyskiem podlaczonym działa (dla pewnosci podlaczyłem inna
wtyczke)
Z dwoma HDD tez rusza.
Z trzema podlaczonymi dyskami nie chce ruszyc.

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."
Marcin Szeffer: "Dziękuję. Wolę kaski na głowę."