Problem z Raidem 0

Autor: <do_mi_at_interia.pl>
Data: Mon 21 May 2007 - 20:35:26 MET DST

Witajcie.

Mam problem z Raidem 0, a mianowicie po odpaleniu kompa wyskakuje mi
(podczas szukania dyskow) informacja przy jednym z dyskow wchodzacych
w sklad Raid'a 0 - Error Occurred.
Co to moze znaczyc? Dodam jeszcze,ze komp czasami sie przycina na
kilkanascie sekund.
Wydajnosc maciezy nie spadla, ale niepokoi mnie to przycinanie.
Skanowalem dysk/i pod katem bad sector'ow, ale nic nie znaleziono
(zadnego bad'a).
Mial ktos z Was do czynienia z czyms takim?

Dzieki, pozdrawiam.
Piotr.