PC - GPU - zasilanie - problem

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Mon 21 May 2007 - 19:53:59 MET DST

Hej
Mam pewien problem ale zaczne od konfiguracji:
Chieftec 360W
Athlon 2000
3 x HDD
R9800Pro

Do tej pory wszystko chodziło fantastycznie. I nagle klops. Po szyfrowaniu
jednego dysku i ponownym podpieciu dwóch pozostałych przy wlaczaniu
otrzymuje komunikat o tym ze do karty graficznej nie jest podlaczone
dodatkowe zasilanie. Oczywiscie jest. Popatrzyłem na te małą wtyczkę i po
stronie czerwonego kabla jest na wtyczne slad brązowego nadpalenia.
Pomyslałem ze karta graficzna poszła. Ale spróbowałem wlaczyc kompa jeszcze
raz z tylko jednym podłączonym dyskiem i działa. Czy mozliwe jest ze
zasilacz do tej pory dawał rade i nagle przestał? Czy na taki zestaw 360W
to mało?

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy
potrafią zepsuć stalową kulę...
Pszemol: No to jest nas dwu...