Re: Tablet PC

Autor: ZZ <someone_at_indigo.ie>
Data: Mon 21 May 2007 - 17:35:37 MET DST

"Agniecha" <ahcinga@o2.pl> wrote in message
news:f2s1lh$ma2$1@news.lublin.pl...

> Można by powiedzieć że to jest to o co mi chodziło, ale niestety cena
> zaporowa :( (przynajmniej na razie)

Eeee tam... wszystki Flybooki maja klawiature co samo w sobie dodaje
im conajmniej centymetr na grubosci i pareset gramow na wadze...
Siemens Stylistic wymiata, nie ma to jak ekran dotykowy, a keyboard
mozna sobie trzymac luzem i dopinac

A cena... hmmmm - HP sprzedaje laptopy z ekranem dotykowym
i taki dodatkowy bajer kosztuje extra 100$

Zz