Re: Data Traveler II Plus-Migo Edition.

Autor: neelix <aneelix_at_wp.pl>
Data: Mon 21 May 2007 - 13:34:16 MET DST

Użytkownik "Ireneusz Makowski" <imaks_antyspam@neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:f2rt6r$dr5$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomości

> z MIGO czy bez nie ruszy pod 98 Windą

Miałem wątpliwości, bo napisałeś, że "Nie ma musu używania Migo". Przecież
są jakieś drivery u Kingstona do Data Traveler pod W98SE. Z nimi też nie
ruszy ? A zwykły DTI podobno może działać. Taka miezdy nimi różnica ? Pytam,
bo chcę coś kupić. Najlepiej już na przyszłość, ale przede wszystkim na
dzisiaj.

neelix