Karta SD do notebooka HP Pavilion, problem z wyjęciem

Autor: ris <ris22_at_wytnijmniegazeta.pl>
Data: Mon 21 May 2007 - 11:38:16 MET DST

Witam,
Kolega ma notebook HP Pavilion dv6000 jest w nim czytnik kart SD. Włożył
do niej trochę nietypową kartę:
http://www.sirius.pl/foto_video/towar_cennik_429/towar_filtr_1092_429/towar_karta_23718/SD_Secure_Digital_Card_512MB_Sandisk_UltraII_Plu.html
i nie może jej wyciągnąć :) Wkonću ją wyszarpał na siłe :) okazuje się
że typowe karty wchodzą bez problem. Moje pytanie czy to jest normalna
sytuacja z takimi kartami czy to może wada tego egzemplarza HP. Ja mam
Lenovo 3000 N100 i nie wiem czy taką kartę wsadze i wyłoże bez problemu?
pozdrawiam r

--
Robert Sajdok (Ris)