Mikrofon + Realtek = problem

Autor: HIPIS <hipis_1_at_interia.pl>
Data: Mon 21 May 2007 - 11:14:45 MET DST

Kupiłem laptopa Packard Bell z zintegrowaną karta muzyczną Realtek HD.
O ile sie nie mylę Realtek ALC861 HD Audio. Sterowniki dostałem na
płytce. Wszysto się poprawnie zainstalowało. Wkladam jack od
mikrofonu, programik do sterowania Realtekiem rozpoznaje, że coś jest
podłączone do gniazda od mikrofonu. Ale niestety nic nie działa. Mam
wszystkie suwaki dogóry, mikrofon w Regulacjia głośniści jest
wyciszony a w Regulacji nagrywania nie. W Regulacji nagrywania mam 3
suwaki z czego 2 sa wyszarzone ( coś od miksera stereo i jeszcze jakiś
ale nie pamiętam). Nie mam też pod nimi jak większość "Zaznacz" tylko
"Wicisz". Dodałem wszystkie możliwe suwaki. Rejestrator dźwięków
nagrywa dźwięki jakie generuje komputer a nie z mikrofonu. Sciągnąłem
sterownik ze strony Packarda, nawet ze strony Realteka. To samo.
Mikrofon nie działa. Sprawdzalem 2 mikrofony, które na kompie obok
chodzą. Przeczytałem masę postów jednak nie natrafiłem na rozwiązanie,
które by pomogło. Wszyscy piszą sprawdź sterownik, sprawdź czy nie
masz suwaków na dół itd. Sprawdziłem i nic. Jak się wkurzę to
zareklamuję sprzęt bo w końcu mam wejście, mam od nich sterowniki a
nie działa. Ale może jest jednak jakieś proste rozwiązanie. Dodam, żę
słuchawki chodzą bez problemu.
Jeśli ktoś wiec co i jak to proszę o pomoc.