Tablet PC

Autor: Agniecha <ahcinga_at_o2.pl>
Data: Mon 21 May 2007 - 07:36:48 MET DST

Szukam tableta PC, zależy mi na tym żeby był lekki, cienki, żeby
wygodnie można było na stojąco trzymając w ręku coś zanotować na szybko.
Coś w stylu "dużego palmtopa" (zależy mi żeby miał "zwykły system", więc
palmtop odpada).
Niestety większość tabletów PC to laptopy z obracanym ekranem, i ważą po
2,5-3kg, a to trochę dla mnie za dużo.
Znalazłam takie cudo Fujitsu Siemens http://miniurl.pl/30128
Nie ma to klawiatury, jest dosyć lekkie i zgrabne. Tyle mogę się
dowiedzieć ze zdjęcia, ale jak to się sprawuje? Tu moje pytanie do was,
bo niepokoi mnie to że inne firmy nie robią tego typu urządzeń i że to o
którym wyżej wspomniałam jest ciężkie do znalezienia.
Czy ktoś sie spotkał z powyższym urządzeniem? Albo miał do czynienia z
jakimś podobnym, a może jednak przeoczyłam jakieś z tych "z klawiaturą",
które spełniało by moje "warunki mobilności".

Pozdrawiam, Agniecha