Re: UUUuuuuuUUUUUuuuuuUUUUUuuuuu ;-)

Autor: CIAho <ciahol_wyrznij__at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 20 May 2007 - 21:27:36 MET DST

"Krzysiek Z." <tukanzwytnijto@wp.pl> napisał
> To nie jest wina obudowy. Tu chodzi o minimalną różnicę prędkości obrotowej talerzy w różnych dyskach.
> Podejrzewam, że identyczne dyski nie bedą generować takiego hałasu.

Sprawdzałem solo. Też buczał, tylko delikatniej. :)
Teraz mam 2 identyczne IBM-Hitachi, tyle że jeden
ATA, a drugi SATA. "Ładnie" grają. ;)
Ale i tak delikatnie w porównaniu do Barracudy.

Kiedyś żona mi buczała, że mam cały dzień kompa włączonego
który hałasuje. No wydałem sporo kasy na wyciszenie.
Nie słychać nic - ani wentyla proca, ani zasilacza,
ani innych dmuchaczy - po prostu cisza.
Tylko tego buczenia nie mogłem się pozbyć. Poddałem się.
Niema tragedii, ale jak człowiek tyle czasu i forsy poświęcił
na wyciszenie kompa, to takie "coś" drażni strasznie. :-/

pozdry
Ciah:o)