Re: wybór laptopa po raz kolejny - długa praca na bekterii

Autor: ris <ris22_at_wytnijmniegazeta.pl>
Data: Sun 20 May 2007 - 18:50:12 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> Wskazywanie modelu ma średni sens -- co z tego, że jakiś
> wskażę, skoro z dużym prawdopodobieństwem nie znajdziesz
> go w sklepach w swojej okolicy?
>
> Lepiej jest przejść się po sklepach komputerowych, spisać
> co mają od ręki lub na zamówienie z interesujących konfigu-
> racji i w skrócie opisać na grupie, by można było wybrać
> spośród nich jeden-dwa najciekawsze.

Ja uważam, że bardzo ciężko jest wybrać swojego pierwszego notebooka.
Wiąże się to z za dużą ilością modeli na rynku. No bo kto może wiedzieć
czy lepsza będzie dla niego, np. matryca 15,4 15,1 a może 14,1 czy
rozdzielczość, np. 1024x768, 1280x800, 1400x1050. Klawiatury też się
różnią między różnymi modelami. Wysokość mocowania matrycy itp. itd.
Według mnie dopiero jak ktoś kupi pierwszy model to dopiero przy drugim
będzie wiedział jaki model kupić :). Wizyta w sklepie aby pooglądać choć
wskazana mało da.

--
Robert Sajdok (Ris)