Re: komputer raz startuje raz nie

Autor: Jonh Smith <jonhsmith_at_net.com>
Data: Sun 20 May 2007 - 13:33:41 MET DST

Krzysztof J. napisał(a):
> dziwna sprawa ale bez przyczyny (tzn. nic nie majstrowalem przy komputerza i nie
> przenosilem go) moj komputer czasami startuje a czasami nie reaguje zupelnie na
> naciskanie przycisku POWER, napiecie na plycie jest bo swieci sie dioda..... pierwsza moja
> mysl to, ze przycisk sie zepsul (chociaz nic nie wyczuwam przyciskajac go). po kilku
> probach odlaczania calkiem napiecia od zasilacza udaje mi sie wlaczyc komputer.... czy to
> jest wina plyty glownej? ktos mial podobny problem?

Mam podobny problem. Płyta główna MSI MS-7145, procesor Sempron 2600+
(Palermo), zasilacz MODE COM FEEL-350ATX. U mnie problem pojawia sie
jeśli komputer jest wyłączony przez dłuższy czas np. przez noc. pytałem
na grupie ktoś doradził zmianę baterii, BIOSU, zasilacza i nie pomogło.
Podejrzewam ze to płyta. Na razie się jeszcze pomęczę ale chyba czas na
większą wymianę.