Re: przeplot na karcie tv?

Autor: Wacław Sondej <wsondej_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 20 May 2007 - 09:22:50 MET DST

Użytkownik "Gosciu" <gnhmra2001@barg.cy> napisał w wiadomości
news:f2nudr$gfl$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Wacław Sondej" <wsondej@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Sterowniki do grafy nowsze ?

Najnowsze. Teraz jadę na omegach - bez zmian.

>dx 9c ?
Jest

> Oraz poprawki do Pinnacla to obowiązek on lubi mieć swoje kaprysy.

Są. Przypuszczam, że to ta cholerna karta. Miałem różne (jeszcze na AGP - i
X1600 i GT 7600) - nigdy najmniejszych kłopotów. Pracuję dużo korzystając z
tunera tv i szlag mnie trafia, gdy zwiększając rozmiar okienka tv, obserwuję
te skoki - chwilowe zamrażanie obrazu. Zawsze było to płynne powiększanie
bez stop klatek.
Pozdrawiam,
WS